Ga naar de inhoud
Let op: Onze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden via Google Analytics. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in onze Disclaimer cookies.
Over Hans
Hans is sinds 1998 actief in de wereld van online en offline communicatie. Hij adviseert en ondersteunt bedrijven en organisaties in online en offline communicatie, marketing en sociale media. Als zaalvoerder van communicatieadviesbureau C-Works! legt hij de focus op het voeren van een efficiënte en toekomstgerichte communicatie, vertrekkende van een uitgekiende strategie, doordachte concepten en een overkoepelende coördinatie.

Presentaties

Toekomstgerichte communicatie

klik om de info te bekijken
De manier waarop we communiceren verandert steeds sneller. Niet enkel op technologisch vlak, ook op inhoudelijk gebied dienen we steeds innovatiever te worden. Deze presentatie geeft glimp op de mogelijkheden van de toekomst, die vaak vandaag al beschikbaar zijn. Ben jij klaar voor de communicatie van de toekomst?

Social media management

klik om de info te bekijken
Is sociale media interessant voor mijn bedrijf? Hoe bereik ik mijn doelgroep, hoe kan ik sociale media integreren in de rest van mijn communicatie en moet ik dit zelf of met externen doen? In deze sessie krijg je en antwoord op deze en andere vragen, alsook praktische tips om zelf gericht met sociale media aan de slag te kunnen gaan.

Marketing van a tot z

klik om de info te bekijken
Inleiding tot marketing en promotie, gericht op startende ondernemers, KMO's en zelfstandigen. Onder meer de opmaak van ene communicatie- en marketingstrategie en plan komt aan bod, alsook de opmaak van een actie/budgetplan van 12 maanden.

Interne communicatie als motor

klik om de info te bekijken
Het belang van een goede interne communicatie en enkele praktische tips.

Digitale trends

klik om de info te bekijken
In deze sessie werpen we een blik op de toekomst, bekijken we welke (digitale) innovaties de wereld veranderen en hoe dat zijn impact heeft op de economie en de maatschappij.