Ga naar de inhoud
Let op: Onze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden via Google Analytics. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in onze Disclaimer cookies.
Over Hilde
Je weet dat je online moet aanwezig zijn en moet opvallen tussen de massa, maar hé – waar moet je beginnen? Veel ondernemers weten niet goed hoe ze de sfeer en ziel van hun zaak online moeten overbrengen. Ik kan je hiermee helpen! Omdat beeldtaal en visuele content zo belangrijk geworden is, leer ik je hoe je op een eenvoudige en laagdrempelige manier zelf mooie, aantrekkelijke en interessante content creëert om je beeldverhaal de wereld in te sturen. Door van je zaak een merk te maken toon je aan je klanten waarover je zaak gaat. Want we worden allemaal aangetrokken tot beelden, omdat dat ons helpt bij het communiceren. Dit is zeker ook zo voor ondernemers van kleinere zaken. De juiste content op je website of sociale media zorgt ervoor dat bezoekers meer over je zaak willen weten en je blijven volgen, terwijl slechte inhoud een potentiële klant naar je concurrent doet overstappen.

Presentaties

Marketingstrategieën die elke ondernemer nodig heeft

klik om de info te bekijken
Door de komst van het internet is het bouwen en promoten van een zaak enorm veranderd. We kunnen nu veel meer bronnen raadplegen en er zijn onnoemelijk veel meer mogelijkheden dan er ooit waren. Waarom gebruiken zo veel ondernemers deze opportuniteiten dan niet en stellen ze het uit om een online strategie op te zetten? Of nog erger: geven ze onnodig geld uit aan andere reclame die niet zo goed werkt en veel geld kost!

Je merk maken of kraken

klik om de info te bekijken
Goede branding zorgt voor een positieve en blijvende indruk op je doelgroep. Het onderscheid je in de massa en zorgt ervoor dat mensen blijven terugkomen voor meer. Daarentegen kan verkeerd ingezette branding ook zorgen voor een bittere nasmaak bij je klanten of nog erger kan het er ook voor zorgen dat je zaak helemaal vergeten wordt.

Met een beperkt budget je zaak promoten

klik om de info te bekijken
Veel kleine ondernemers hebben een beperkt budget om hun zaak te promoten, dus is het logisch voor ondernemers dat ze hun merk en zichzelf in de kijker zetten. Het is noodzakelijk dat je gezien wordt als ondernemer om eruit te springen in een branche met veel concurrentie.

Hoe zorg je voor meer interactie op je sociale media?

klik om de info te bekijken
Wil je je sociale media kanalen interactiever maken, maar weet je niet hoe je hieraan moet beginnen? Ik geef je graag inzichten en tips om je sociale media naar een hoger niveau te brengen, zodat jij je meer kan focussen op je zaak door betere projecten, meer winst en minder stress.

Opvallen in een overbevolkte markt

klik om de info te bekijken
Tegenwoordig vinden veel zaken het moeilijk om boven water te blijven in het competitieve landschap van e-commerce en authentieke zaken. Zelfs met fantistische producten en diensten, is het moeilijk om stevig in je schoenen te blijven staan. Er zijn echter veel mogelijkheden om ervoor te zorgen dat je opvalt tussen de massa en je concurrenten achter je laat.