Ga naar de inhoud
Let op: Onze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden via Google Analytics. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in onze Disclaimer cookies.
Over Kristof
Expert in visuele en grafische facilitatie. Ik luister, faciliteer en teken tijdens vergaderingen op grote witte muren zodat de deelnemers betrokken worden in het creatieve proces. Op die manier maken we het overleg van onze klanten efficiënter en participatiever. De combinatie van facilitatie en visualisatie bevordert het groepsdenken en zorg voor echte co-creatie. Oprichter van JIXSO en 20 jaar ervaring in de zakenwereld, van Silicon Valley tot het Midden-Oosten. 4 jaar ervaring met grafisch facilitatie, strategic visioning en design thinking voor de top van HP, Hewlett Packard Enterprise e DXC.Technology in de headquarters in Palo Alto waar ik sessies begeleidde met CEOs en business leaders van internationale bedrijven en overheden van overheen de wereld.

Presentaties

Hoe begin je aan een digitale transformatie?

klik om de info te bekijken
Digitale transformatie is een trend. Het is een complexe oefening. Nochtans is de essentie heel eenvoudig. Ik leg uit hoe ik klanten over de hele wereld geholpen met het bouwen van een visie rond digitalisering en bijhorende strategie. Ik licht toe hoe dat typisch gebeurt, wat er zoal fout gaat en wat je kan doen om dat te vermijden.

Hoe creëer je betere strategieën?

klik om de info te bekijken
Strategisch meetings zijn vaak oersaai en leiden tot actieplannen waar niet veel mensen achter staan. Je kan dat nochtans beter aanpakken. Aan de hand van mijn eigen ervaring leg ik uit hoe je, aan de hand van grafische facilitatie, betere strategieën creëert. Het verhoogt participatie en leert de groep denken in totaalplaatjes. Dit leidt vaak tot nieuwe inzichten en het maken van verbindingen.

Wat kan je leren van designers?

klik om de info te bekijken
Design Thinking is nog zo'n buzzword. Ik licht toe waarom Design Thinking zo'n hype is en wat je moet onthouden. Ik toon ook aan wat je vooral niet moet doen. Ik deel mijn ervaring en inzichten die ik heb opgedaan in een Design Thinking denktank in Silicon Valley. We spreken vooral over gezonde innovatie, digitale omwenteling en culturele verandering.