http://www.mexunited.be/sprekers/ "> Overzicht sprekers - Sprekersplatform
Ga naar de inhoud
Let op: Onze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden via Google Analytics. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in onze Disclaimer cookies.
Over Kurt
Kurt Ostyn begeleidt, inspireert en motiveert als onafhankelijk marketingexpert ondernemers, handelaars en beleidsmakers. Sament met e-commerce expert Cis Scherpereel is hij zaakvoerder van MEX United. Kurt Ostyn is auteur van inspirerende en eenvoudige boeken voor KMO's : 'De Prinses op het Witte Paard, 'De Toekomst Jeukt', 'Ladders Zwemmen Niet' en 'Dagboek van een marketinghoer'. Hij is één van de 'drie wijzen' in Z.O.-magazine. Ook als gastspreker laat hij zijn publiek op een geanimeerde manier kennis maken met de vele kansen die de snel veranderende wereld biedt: vervrouwelijking, vergrijzing, beleving, sociale media, e-commerce, enz. Niettegenstaande hij vaak wordt aangekondigd als 'trendwatcher' noemt hij zichzelf een 'trendcatcher'. Kijken naar trends is boeiend, belangrijker is echter om ze te vertalen naar uw handelszaak, onderneming of organisatie. Met concrete voorbeelden, anekdotes en tips deelt Kurt Ostyn op een geanimeerde manier zijn visie en ervaringen. Zijn credo : oog voor eenvoud. Wie Kurt Ostyn aan het werk wil zien kan zijn sprekersagenda raadplegen op : http://www.mexunited.be/sprekers/

Presentaties

7 marketingfundamenten voor ambitieuze ondernemers

klik om de info te bekijken
Hoe word je een 'local hero' in 7 stappen? Heel wat kleine, familiale KMO's spiegelen zich aan de 'grote spelers'. Dit is een foute aanpak. Kurt Ostyn legt uit hoe je beter een 'grote kleine' dan een 'kleine grote' kan zijn. Met concrete voorbeelden wordt getoond welke de 8 fundamenten zijn voor een succesvolle toekomst als lokale handelaar.

Is reclame weggegooid geld?

klik om de info te bekijken
KMO's hebben vaak het gevoel dat hun reclame te weinig rendeert. Meestal klopt dat ook. Wat is de oorzaak? En vooral : wat doe je eraan? Kurt Ostyn brengt 30 concrete tips om uw reclame écht te laten renderen. Met oog voor eenvoud.
Niet alleen onze maatschappij vervrouwelijkt. Meer dan 80% van alle aankoopbeslissingen worden door vrouwen genomen. En die legt de lat hoog. Een juist product aan een juiste prijs is niet voldoende. Kurt Ostyn confronteert en inspireert u met herkenbare tips een voorbeelden.

Ladders zwemmen niet

klik om de info te bekijken
Veel ondernemers denken en handelen nog vanuit een visie uit het verleden, en beseffen te weinig dat het niet langer de producent of het merk is die de markt aansturen, maar wel de eindklant. Die laatste beslist steeds vaker wat, waar en wanneer hij zijn product of dienst aankoopt. Zowel in een B2C als een B2B omgeving. Bent u er klaar voor?