Ga naar de inhoud
Let op: Onze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden via Google Analytics. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in onze Disclaimer cookies.
Over Lieven
Lieven Buyse studeerde bedrijfscommunicatie en vervolmaakte deze studies met een Master in Marketing aan de Vlerick School voor Management en een Master NLP. Zijn passies zijn internet marketing, sociale media, klantgerichtheid en resultaatgerichte communicatie. Hij leerde de knepen van het marketingvak zowel in de retail als in de dienstensector en bouwde zijn expertise in communicatie verder uit als trainer en coach bij Expert Academy.

Presentaties

Social Media Marketing

klik om de info te bekijken
Hoe maakt u als bedrijf of organisatie optimaal gebruik van Social Media zoals Facebook, Twitter, Linkedin en Youtube? Een Facebook profiel of Twitter account aanmaken is niet zo moeilijk, maar hoe zet je deze sociale media in als effectief marketing- en communicatietool? In deze praktijkgerichte training krijgt u een overzicht van de bestaande sociale netwerken en hoe u deze succesvol kunt gebruiken voor een snelle en doeltreffende interactie met uw doelpubliek. Concrete cases en praktische oefeningen worden in deze workshop afgetoetst aan de realiteit van uw organisatie, zodat u de geleerde technieken meteen in de praktijk kunt toepassen.

Internet Marketing Strategie

klik om de info te bekijken
Internet marketing wordt steeds belangrijker in de totale marketing mix. De traditionele marketing is op sterven na door. Uw klanten en prospecten bevinden zich immers online. Hoe bereikt u uw doelgroep zo effectief mogenlijk via internet marketing? Welke zijn nu de meest geschikte internet tools, gaande van social media tot website optimalisatie? Wat werkt en wat werkt niet en vooral hoe kunt u het zelf eenvoudig toepassen? Kortom hoe slaagt u er in om met een beperkt budget schitterende resultaten te behalen met internet marketing? In deze praktijkgerichte cursus leert u alle ins en outs van online marketingtechnieken kennen met het oog op een efficiëntere klantenwerving en een hogere klantentevredenheid.