Ga naar de inhoud
Let op: Onze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden via Google Analytics. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in onze Disclaimer cookies.
Over Ramses
Ramses Bossuyt is Customer Experience Manager bij D’Ieteren, de Belgische invoerder van de merken van de Volkswagen Groep (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Porsche, Bentley, Lamborghini). In deze rol verbetert hij de klantenervaring met als focus echte "customer delight", digitale transformatie en merkervaring. Zijn specialisatie ligt op het ontwerpen van concepten, strategische ontwikkeling en creativiteit. Ramses is gediplomeerd aan Arteveldehogeschool en EHSAL Management School. Hij spreekt met ervaring over moderne marketingtechnieken en communicatieplannen in een wereld waar alles gepersonaliseerd, digitaal en mobiel is. Met sprekende voorbeelden uit de realiteit doet hij de achterliggende theorie en strategie uit de doeken. Je gaat naar huis met concrete ideeën om morgen zelf toe te passen in je eigen bedrijf.

Presentaties

The connected consumer and the use of mobile in high involvement brands like automotive

klik om de info te bekijken
Bloovi Mobile Day

Analysing the major shifts in consumer behaviour and looking towards its future evolution

klik om de info te bekijken
E.N.G.'s 15th Annual Summit Auto CRM & Marketing Excellence

Customers Choose their Own Paths: How Omnichannel Audience Engagement Strategy Leverages your Marketing to Customer-Centricity

klik om de info te bekijken
Direct Marketing Association Event 2014

Successful omnichannel audience engagement: the Audi A3 Sportback case

klik om de info te bekijken
Thought Leadership Series, Global Event for Data Driven Marketeers