Ga naar de inhoud
Let op: Onze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden via Google Analytics. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in onze Disclaimer cookies.
Over Sarah
Hoe tevreden zijn je klanten nu echt? Bij Customerry nemen we de proef op de som! Met een doordacht plan van aanpak onderzoeken we de huidige klanttevredenheid en vooral waar het nog beter kan. We bewijzen elke dag opnieuw dat je met kleine inspanningen een wereld van verschil kan maken voor je klant, je bedrijf en je omzet. Hoe we dat doen? Vanuit onze expertise over customer experience werken we op maat een resultaatgericht, realistisch en betaalbaar actieplan uit. Dat doen we vooral voor kmo's die verstaanbare taal en een stevige portie boerenverstand net zo appreciëren als wij.

Presentaties

Customer experience in mensentaal voor kmo's

klik om de info te bekijken
Customer experience, customer intimacy, customer obsession, customer centricity,... je wordt rond de oren geslagen met customer terminologie. Maar wat betekent dat klantgericht werken nu precies en wat heb je erbij te winnen? En vooral, hoe begin je er nu aan? Een glasheldere keynote, doorspekt met (pijnlijk) eerlijke voorbeelden en een vleugje humor.