Ga naar de inhoud
Let op: Onze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden via Google Analytics. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in onze Disclaimer cookies.
Over Tom
Tom Delmotte bouwde de afgelopen jaren een uitgebreide ervaring op in de non profit-sector. Zo was hij onder meer vijf jaar diensthoofd communicatie bij de stad Kortrijk. Als opleidingscoördinator Communicatiemanagement enthousiasmeerde hij jongeren om actief te worden in de communicatiewereld. De afgelopen drie jaar was hij tot slot diensthoofd communicatie en PR bij Howest, de hogeschool West-Vlaanderen. Sinds 1 januari 2018 vestigde Tom zich als zelfstandig content marketeer. Vanuit zijn expertise met onder meer de pers, adviseert hij bedrijven en organisaties over de manier waarop zijn hun unieke verhaal kunnen uitspelen naar de verschillende klantengroepen toe. Tom werkt heel intensief samen met Mex United, het collectief rond Kurt Ostyn en Cis Scherpereel. Hij is een fan van storytelling en houdt ervan ook anderen te overtuigen van zijn liefde voor het verhaal.

Presentaties

Storyspotting voor beginners

klik om de info te bekijken
Storytelling is een alombekende techniek die intensief wordt toegepast in hedendaagse marketing. Terecht, want elk bedrijf, elke organisatie heeft zijn eigen verhaal waarmee hij het verschil kan maken. Maar hoe ga je op zoek naar je eigen verhaal? Deze lezing gaat eerst in op de kenmerken van communicatie anno 2019 om vervolgens handvatten aan te reiken voor ondernemers die hun eigen verhaal willen ontwikkelen.